Jak się pozbyć cellulitu?

0
4534

Cellulit na udach i pośladkach spędza Ci sen z powiek? Chciałabyś latem założyć z radością krótkie szorty? Wszystko da się zrobić!

Już za 6 miesięcy lato, a o tej porze roku częściej pokazujemy swoje ciało. Przychodzi czas, by wyciągnąć z szafy krótkie spódniczki i szorty oraz strój kąpielowy. Mimo, że pół roku to dużo, to już teraz warto zacząć pracować nad tym, by w końcu z dumą i radością wyjść na plażę, czy basen. Styczeń to idealny czas, aby wprowadzić w życie zmiany i zacząć pracować nad sobą.

Od razu ostrzegamy! Walka z cellulitem wymaga ogromnej cierpliwości i dyscypliny oraz systematyczności. Na efekty trzeba trochę poczekać, ale na pewno warto 🙂

Oto kilka porad, jak pozbyć się cellulitu i pochwalić się jędrną skórą:

1. Zdrowe jedzenie. Odnosisz czasem wrażenie (zwłaszcza czytając różne fora internetowe), że zdrowe jedzenie to klucz do pozbycia się wielu problemów, takich jak: zmęczenie, stres, nadwaga, trądzik, słabe włosy i paznokcie itd? To jest prawda! Z cellulitem nie jest inaczej. Dieta bogata w dużą ilość warzyw, owoców, produktów z pełnego ziarna i dobrych zbóż oraz zdrowych tłuszczów, to klucz do pozbycia się pomarańczowej skórki.

Unikaj produktów zawierających dużo cukru oraz złych tłuszczów. Włącz do swojego jadłospisu produkty bogate w błonnik pokarmowy (który poprawia trawienie i zapewnia nam sytość), owoce (które są źródłem cennych witamin i przy okazji mają słodki smak) oraz warzywa (które są skarbnicą witamin oraz minerałów, korzystnie wpływających na nasz organizm).

2. Pij dużo wody. Nasz organizm potrzebuje ok 1,5-2,5 litrów wody dziennie. Woda wypłukuje toksyny z naszego organizmu, dzięki czemu go oczyszcza. Poza tym sprawia, że nasz przepływ krwi jest sprawniejszy, przez co jesteśmy mniej zmęczeni. Jest to również źródło wielu cennych składników mineralnych. Nie zawiera kalorii i wspaniale nawilża nasze ciało. Samo zdrowie!

3. Ćwicz! Cellulit pojawia się między innymi z powodu siedzącego trybu życia. Zacznij powoli, nie musisz od razu biegać na siłownię 6 razy w tygodniu. Włącz ruch w swój plan dnia. Wysiądź przystanek wcześniej, zamiast windy wybierz schody. Zacznij od 3-4 treningów tygodniowo, wystarczy nawet 30-40 minut, aby nasze ciało było sprawniejsze i bardziej jędrne.

Czytaj dalej:

1
2
PODZIEL SIĘ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here