Jak szybko schudnąć bez siłowni?

0
5362

Nie lubisz ćwiczyć na siłowni, ale chcesz zadbać o swoją sylwetkę? Sprawdź jakie alternatywy pomogą Ci osiągnąć wymarzoną formę!

Marzysz o szczuplejszych udach oraz płaskim brzuchu, ale nie lubisz siłowni? Nic straconego! Masz mnóstwo innych alternatyw, dzięki którym schudniesz. Poniżej znajdziesz kilka naszych propozycji.

Jazda na rolkach. To świetna zabawa i trening w jednym! Przez godzinę jazdy na rolkach, możesz spalić  nawet 400 kcal.

Jazda na rowerze. Jeśli tylko masz taką możliwość, zrezygnuj z autobusu na rzecz roweru. To świetny trening, w szczególności dla nóg i pośladków. Godzina pedałowania w tempie 10 km/h to 300 kcal mniej!

Bieganie. Świetnie wpływa na kondycję i angażuje wiele mięśni, dzięki czemu chudniesz jednocześnie na całym ciele. Łatwo tu jednak o kontuzję, jeśli przesadzisz z intensywnością treningów, dlatego koniecznie rozgrzewaj się przed biegiem. Musisz też kupić odpowiednie obuwie, aby nie zrobić sobie krzywdy (biegając w zwykłych butach, obciążasz stawy). Biegając przez godzinę w tempie 1 km/5 minut możesz spalić aż 1000 kcal.

Pływanie. Trening w wodzie nie obciąża stawów, dzięki czemu w zdrowy sposób możesz chudnąć i pracować nad kondycją. Godzinny trening spala około 400 kcal. Jeśli zdecydujesz się na aerobik w wodzie, możesz spalić aż 580 kcal!

Taniec. Do wyboru masz wiele rodzajów, a najpopularniejszym ostatnimi czasy treningiem jest oczywiście ZUMBA 🙂 Godzina takiego treningu to 500-550 kcal mniej.

Ćwiczenia w domu. W Internecie znajdziesz mnóstwo darmowych treningów, dzięki którym wyrzeźbisz poszczególne części ciała. Liczba spalonych kcal zależy od intensywności treningu i może wynosić od 350 – 550.

Badminton / ping pong. To świetna zabawa dla dwóch lub czterech. Zimą możesz grać w badmintona na sali sportowej lub w jakimś większym pomieszczeniu. W ciągu godziny spalisz do 285 kcal.

Jak szybko schudnąć bez siłowni?

Źródło zdjęć: http://weheartit.com

PODZIEL SIĘ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here