Wyzwanie: Piękniejsza Ty w 10 tygodni!

8
7527

Nowy Rok to dobry moment, żeby wziąć się za siebie. Podejmij z nami 10-tygodniowe wyzwanie i poczuj się lepiej w swoim ciele!

Przed Tobą 10 tygodni stopniowej zmiany nawyków żywieniowych. W połączeniu z ćwiczeniami sprawią że nie tylko poczujesz się lepiej w swoim ciele, ale również będziesz lepiej wyglądać! Podejmiesz wyzwanie? Naprawdę warto! Dla zdrowia, dla lepszego samopoczucia, dla płaskiego brzucha i krótkich szortów!

Wyzwanie: Piękniejsza Ty w 10 tygodni!

Tydzień 1: Zrezygnuj ze słodyczy, napojów gazowanych, słodkich soków i fast foodów. Jeśli używasz cukru do herbaty albo kawy, to postaraj się go również wykluczyć z diety. Uważasz, że to niewykonalne? Zmniejszaj ilość cukru stopniowo, a Twój organizm szybko odzwyczai się od słodzonych napojów.

Tydzień 2: Zacznij pić więcej wody. Zaleca się wypijanie 1,5 litra dziennie, ale jeśli do tej pory nie piłaś jej prawie wcale, to zacznij od 1 litra. Nie lubisz wody, bo jest bez smaku? Dodaj do niej liście mięty, plasterek cytryny lub odrobinę świeżo wyciśniętego soku owocowego (wody smakowe ze sklepu mają dużo cukru, dlatego unikaj ich).

Tydzień 3:  Zacznij jeść pełnowartościowe śniadania przed wyjściem z domu.

Tydzień 4: Zacznij jeść mniej więcej o stałych porach. Jeśli będziesz jeść co kilka godzin (np. 3-4 godziny), łatwiej będzie Ci uniknąć podjadania. Często nasza ochota na słodką przekąskę wzrasta w momencie, gdy jemy nieregularnie.

Tydzień 5: Zwróć uwagę na to, co jesz na kolację. Ostatni posiłek w ciągu dnia powinniśmy zjadać nie później niż 2-3 godziny przed pójściem spać. Jeśli ćwiczysz wieczorem, to po skończonym treningu również powinnaś coś zjeść.

Tydzień 6: Odstaw produkty z białej mąki.

Tydzień 7: Nie kupuj gotowej, przetworzonej żywności, tylko przygotowuj sama swoje posiłki. Pamiętaj, że to wcale nie musi być czasochłonne – wiele posiłków możesz przygotować na kilka dni, a jeśli Twoja rodzina przyłącz się do zdrowego odżywiania, to będziesz miała dodatkową pomoc 🙂

Tydzień 8: Zacznij jeść więcej warzyw i owoców w ciągu dnia. Najlepiej, żeby w każdym Twoim posiłku znalazła się dodatkowa porcja witamin.

Tydzień 9: Schowaj patelnię na samo dno szafki. Od tego tygodnia gotuj na parze, w wodzie lub piecz. Ogranicz również do minimum spożycie soli, którą możesz zastąpić innymi ziołami.

Tydzień 10: Przerzuć się na chude mięso. Kurczak, indyk i wołowina są okej.

Pamiętaj, że nie samą dietą człowiek żyje 🙂 Ważne są również ćwiczenia, które ujędrnią skórę i spalą tkankę tłuszczową.

Czy można sobie pozwolić na cheat meala? Takie niezdrowe przekąski są potrzebne dla naszego zdrowia psychicznego 🙂 Są oczywiście osoby, które tego nie potrzebują, ale zdecydowana większość z nas, na myśl, że nie można sobie pozwolić na drobne grzeszki, prędzej straci motywację i popadnie w depresję, niż wytrwa w dietetycznych postanowieniach. Raz w tygodniu (lub rzadziej, jeśli masz silną wolę), pozwól sobie na chwilkę zapomnienia. Warto jednak przygotowywać słodkości samemu w domu, używając zdrowszych zamienników cukru. Dzięki temu nie będziesz musiała mieć wyrzutów sumienia, że zjadłaś coś słodkiego.

Zawalcz z nami o lepsze zdrowie i piękniejsze ciało!

600x600

Źródło tekstu: http://www.stylowkidlanastolatek.pl || Źródło zdjęć: http://weheartit.com (kolaż http://www.stylowkidlanastolatek.pl)

PODZIEL SIĘ

8 KOMENTARZE

  1. „Jeśli ćwiczysz wieczorem, to po skończonym treningu również powinnaś coś zjeść.” Dlaczego? Proszę o odpowiedź, ponieważ ja robię wieczorem interwały, idę się umyć i spać.

    • Każdy trening powoduje stratę energetyczną w organizmie, więc jeśli nie będziesz jeść po treningu, to może to doprowadzić do napadów głodu (nawet w kolejnym dniu), spadku masy mięśniowej, wytrzymałości na treningu oraz do spadku energii w ciągu dnia.

  2. Nie żeby coś, bo post super, ale można wszystkie te rzeczy zmienić od razu a nie tygodniowo, po prostu wprowadzać je stopniowo co 3-4 dni. Bo jak piszecie że w 9 tygodniu nie smażyć na patelni, a tak na prawdę w tygodniach od 1-8 te patelnie będziemy używać, a nie powinniśmy używać jej od 2 tygodnia 😉😂

  3. Jutro zaczynam wyzwanie
    Przygotowałam się na to psychicznie jak i fizycznie
    Do tego profesjonalny wycisk ćwiczeń
    Nie będzie to chwilowa zachcianka
    Dam radę
    Trzymajcie kciuki

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here